El Festival Sitges Next, dedicat a la innovació en comunicació i impulsat per l’Ajuntament, se celebrarà finalment els dies 26 i 27 de novembre en format online, però incorporant un escenari presencial a l’Hotel Calipolis des d’on els ponents faran les seves presentacions. El programa inclou una quinzena de ponències, a càrrec de diferents publicistes i experts en comunicació. A diferència d’altres anys, la majoria de ponents són catalans, a causa de les limitacions de desplaçament generades per la Covid-19.
La intenció inicial del Next era celebrar una edició en format híbrid, en què hi hagués públic assistint a les ponències, però que també es poguessin veure online des de qualsevol pantalla. Les darreres restriccions de la Generalitat van aparcar l’opció del públic en viu. Totes les sessions es podran veure a través d’una plataforma accessible únicament a a través de registre previ de manera gratuïta. Però el festival manté un escenari, situat a l’Hotel Calipolis, des d’on la majoria de ponents realitzaran les seves presentacions. D’aquesta manera, el certamen manté un perfil de gala continuada amb un espai físic.
El programa del Next inclou la participació de Gabriele Palma (Casa Seat), Gustavo Martínez (The Cyranos Group), Guido Rosales (Top Line Marketing), Danilo Lauria (AQP), Franco Martino (Ferrero Rocher), Nacho Padilla (Ajuntament de Barcelona), Eduard Voltas (Time Out), Xavier Verdaguer (Imagine Creative Center), Hugo Olivera (Full Cicle Karma), José Maria Batalla (La Casa de Carlota), Quino Fernández (AticcoLab), Laia Zanon (Wildbytes), Anna Moragas (WoorldCoo), el Dr. Bonaventura Clotet (IrisCaixa), Manel Prat (Bonpreu), Ferran Rodés, Sílvia Sivera (Universitat Oberta de Catalunya-UOC), Sílvia Hernández (Professional independent), Jordi Pi i Àlex Marquina (Corporació Catalana de Mitjans Audiovisuals) i les productores Canadá i Agosto.
El Next inclou aquest any el lliurament dels Premis Impacte, que atorga el Col·legi del Màqueting i la Comunicació de Catalunya, que, per primer cop es donen fora de Barcelona. A més, també compta amb la participació de l’Associació de Productores de Cinema Publicitari, que enviarà alguns dels seus components, amb la idea de conèixer espais de Sitges on realitzar ls seus rodatge.
Llegeix totes les novetats a SITGES, HORA A HORA
El Sitges Next presenta quinze ponències en format ‘online’, però amb escenari físic
- Publicitat -