El Tribunal de Contractes desestima el recurs i aixeca la suspensió

- Publicitat -

El contracte de neteja fa un pas decisiu després de mesos encallat. El Tribunal Català de Contractes del Sector Públic ha desestimat el recurs especial presentat per una empresa del sector contra els plecs de la nova licitació i ha acordat aixecar la suspensió cautelar que mantenia el procediment aturat des del 5 de desembre.

La resolució, feta pública ahir dijous, rebutja els arguments de la companyia recurrent i valida la tramitació impulsada per l’Ajuntament de Sitges. El Tribunal també deixa clar que no aprecia temeritat ni mala fe en la interposició del recurs, motiu pel qual no imposa cap sanció, però tanca la porta a les al·legacions que havien frenat el concurs.

Recordeu que podeu trobar L’Eco als punts de venda habituals: quioscos, supermercats, estancs, fleques… A més, també el podeu comprar per iQuiosc.cat, on el llegireu en el mateix format que el paper.

Llegeix totes les novetats a SITGES, HORA A HORA

Compra’l a iQuiosc.cat

Articles relacionats