Sitges, 19 d'Agost de 2017 twitter.com/lecodesitges facebook.com/lecodesitges 01:13 h

L’Hospital canvia l’estratègia de la Malvasia

La Cinquena Setmana de la Malvasia, que s’enceta avui, servirà per presentar la nova línia patrimonial de la institució

05/05/2017 12:130 comentaris
 
Manuel Llopis de Casades, el diplomàtic que el 1935 va establir el llegat de la malvasia a l’Hospital de Sant Joan Baptista és la pedra angular de la nova estratègia que la institució ha adoptat per conservar el valor patrimonial i promoure la comercialització de tots els productes que elabora amb la varietat de raïm Malvasia de Sitges.
 
Valor històric, qualitat i distinció del producte són les premisses bàsiques de la nova orientació que l’Hospital vol donar a tot allò relacionat amb la malvasia, després d’uns anys de transformacions que han suposat canvis en els principals proveïdors, el tancament temporal de l’antic celler de la institució i el canvi d’enòleg responsable  de l’elaboració dels quatre productes de la casa: les malvasies dolça i seca, el vi Blanc Subur –que l’any passat no es va elaborar– i l’escumós Monembasia.
 
Podran llegir la notícia completa a les pàgines de L’Eco de Sitges ja disponible al seu punt de venda
 
Podran llegir la notícia completa a l’edició digital
 
0comentaris