Sitges, 19 d'Octubre de 2017 twitter.com/lecodesitges facebook.com/lecodesitges 00:16 h

“Necessitem dosi de sentit comú”

Joan Anton Matas, president del Gremi d’Hostaleria de Sitges (GHS), es mostra crític amb l’actual situació i exigent amb la direcció a prendre

09/06/2017 09:250 comentaris
 
El sector turístic viu un moment agredolç. Sitges rep més turistes que mai però hi ha molts reptes damunt la taula.
 
Sitges és una marca consolidada però el nom dóna l’èxit?
L’actual conjuntura juga al nostre favor però hem de saber superar els problemes als que ens enfrontem. Sitges té una marca potent i reconeguda que s’ha d’alimentar i promocionar turísticament, tenint cura de tot el que faci la postal bonica.
 
Sitges rep el turisme que vol?
Rebre més qualitat i potser no tanta quantitat és un repte que cal afrontar amb valentia i millors serveis. La planta hotelera és un exemple amb noves incorporacions, propostes d’alt servei i la remodelació d’hotels que porten temps funcionant, però si volem un turisme de qualitat necessitem un embolcall d’acord amb el que oferim.
 
Podran llegir l’entrevista completa a les pàgines de L’Eco de Sitges ja disponible al teu punt de venda
 
Podran llegir l’entrevista completa a l’edició digital
 
0comentaris