Sitges, 15 de Desembre de 2018 twitter.com/lecodesitges facebook.com/lecodesitges 08:21 h

Presentació de la publicació “#DIGITALK: Del màrqueting directe a la comunicació 2.0” de Núria Escalona

El llibre recull termes com ‘netiqueta’ o ‘prosumers’ i molts d’altres relacionats directament amb la comunicació 2.0.

24/03/2014 13:130 comentaris
 
Vivim en una nova era de la comunicació? Aquesta va ser una de les preguntes que va respondre la sitgetana Núria Escalona, autora del llibre #DIGITALK: Del màrqueting directe a la comunicació 2.0' (Editorial UOC, 2013), presentat dissabte al vespre a la Biblioteca Roig i Raventós.
 
Xavier Duran, professor de Comunicació a la Universitat Ramon Llull, va presentar el llibre. Duran va ser professor de Núria Escalona i a la seva intervenció va explicar que la publicació de la sitgetana s’ha convertit en un dels llibres de referència a les seves classes i una eina fonamental per entendre la nova situació del món de la comunicació i les xarxes socials. 
 
L’autora va repassar els termes que surten explicats en el llibre com ‘netiqueta’ o ‘prosumers’, i també el títol del llibre: #DigiTalk, que es proposa englobar un context comunicatiu de converses permanents.
 
Núria, publicista especialitzada en comunicació pública, va explicar que el llibre va néixer a partir d’una tesina universitària, i la necessitat de tenir en català una publicació que recollís aquesta temàtica.
 
El present i futur del Facebook o l’accés a la informació digital per part de la infància van ser altres temes exposats i tractats en el que es va convertir en una distesa conversa entre ponents i públic. 
 
0comentaris