LOADING

Type to search

Actualitat Coronavirus

Turisme impulsa una nova campanya per a atreure visitants de proximitat

El sector turístic de Sitges podria ser un dels més malparats per les conseqüències econòmiques del coronavirus. Hotelers, restauradors i concessionaris de guinguetes van demanar, ja fa setmanes, que les administracions –i especialment l’Ajuntament– ajudessin a sostenir el principal motor econòmic de la vila davant d’una temporada turística que es preveu, en el millor dels casos, al 50% del que és habitual.

Una de les primeres accions impulsades per la Regidoria de Turisme de l’Ajuntament és una nova campanya promocional batejada com a Sí, a Sitges. Un eslògan en positiu, de caràcter emocional, que s’adreça especialment als tres mercats més propers: el català, l’espanyol i el francès, en els quals es confia l’estabilitat del sector en el complicat escenari postcornavirus. La campanya es divideix per fases que s’aniran implementant segons evolucioni la desescalada i la destinació vagi recuperant la normalitat.

Sí, a Sitges posa en primer pla conceptes com l’alegria, la llum, la proximitat, la sostenibilitat i la seguretat per a subratllar que la vila és la millor opció per a públics familiars, parelles, cosmopolites, gastrònoms i amants de destinacions amb encant. A la vegada, la campanya també vol estimular l’orgull dels sitgetans i sitgetanes per a convertir-los en ambaixadors de la destinació i, per què no, en visitants d’excepció.

Aquesta campanya se suma a altres iniciatives de la Regidoria de Turisme des que va esclatar la crisi del coronavirus, com els vídeos promocionals No cancel·lis, ajorna, que pretenien destacar el recoprregut de la destinacio més enllà del confinament.

Llegeix totes les novetats a CORONAVIRUS HORA A HORA

També pots veure