LOADING

Type to search

Actualitat Coronavirus

Turisme planteja noves accions de posicionament

La Regidoria de Turisme ha presentat la nova proposta d’actualització del seu Pla estratègic per a promocionar Sitges com a destinació turística. Malgrat que el document actual de promoció de la vila ja recollia l’estratègia a seguir fins al 2021, a causa de la situació actual derivada de la pandèmia del coronavirus, ha hagut d’avançar-se. Segons el regidor de Turisme, Luismi García, la idea és “activar una nova estratègia a mitjans de l’any vinent per tal de donar resposta al canvi radical del sector turístic”. La proposta d’accions s’emmarca dins la Comissió de Promoció de Turisme, que té com a objectiu fer treballar conjuntament el sector públic i el privat.

L’alcaldessa, Aurora Carbonell, va presidir dimarts la Comissió i va destacart que “des de l’Ajuntament estem treballant per garantir un equilibri entre la generació d’activitat presencial –com el Festival de Cinema– i alhora evitar actes que suposin concentracions de persones incontrolades i que puguin generar un risc per la pandèmia”. Durant la reunió es van presentar tant propostes d’accions pel darrer trimestre del 2020 com altres de cara al 2021 [veure infogràfic].

A L’Eco d’aquesta setmana parlem de les diverses propostes en què està preparant Turisme de Sitges per injectar visitants a la vila i les activitats per recuperar el turisme. Trobaràs L’Eco als teus punts de venda habituals i l’edició digital a iQuiosc.

Llegeix totes les novetats a SITGES, HORA A HORA