https://www.fapjunk.com https://fapmeister.com

Un miler de professionals de la comunicació participen al Sitges Next

El creatiu José Maria Batalla, durant la seva intervenció
- Publicitat -

El festival Sitges Next s’ha celebrat dijous i divendres, amb vint ponències d’innovació en comunicació, que han convocat 989 professionals d’aquest sector. El festival, impulsat per l’Ajuntament, s’ha celebrat via online, però amb els ponents intervenint des d’un escenari instal·lat a l’hotel Calipolis.

L’organització s’ha mostrat àmpliament satisfeta del resultat de seguiment i del nivell de les ponències, que han comptat amb figures de renom com el reconegut publicista Ferran Rodés, president executiu d’ISP, a més d’altres figures del sector com Marc Elena, CEO d’Adsmurai (reconeguda aquesta setmana amb un dels Premis Nacionals de Comunicació, com L’Eco); Hugo Olivera, soci fundador de l’agència Full Circle Karma; José María Batalla, director creatiu de La Casa de Calota; Xavie Verdaguer, director d’Imagine Creativity Center, o el vídeo artista Danilo Lauria. Entre els ponents també hi ha hagut Gabriele Palma, director de la Casa Seat; Franco Martino, director de relacions institucionals de Ferrero, i Eduard Voltas, CEO de Time Out Spain, entre d’altres.

Les diferents ponències han constituït un termòmetre de la creativitat, i la innovació en comunicació del sector, especialment a Catalunya. El Sitges Next s’ha aliat aquest any amb el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació, que ha celebrat dins del festival els Premis Impacte. Aquests reconeixements –lliurats dijous per la degana del Col·legi, Rosa Romà– van premiar les companyies Damm i Hola Luz, i els professionals Elisenda Bou (publicista), Nandu Jubany (cuiner) i Jordi Herreruela (promotor de festivals). També va tenir un record pòstum pel músic Pau Donés.

El format del Sitges Next ha estat online, però amb la majoria dels ponents intervenint en directe des d’un escenari instal·lat a l’hotel Calipolis. Durant els dos dies, han vingut a Sitges una setantena de professionals del sector, sigui a intervenir a les ponències, recollir premis o fer networking. Durant el Next també s’ha presentat el nou vídeo promocional de Sitges i el Penedès com a escenai de rodatges, realitzat per Node Film Cluster, i s’ha comptat amb la presència de membres de l’Associació de Productors de Cinema Publicitari, que han aprofitat per visitar els escenaris de rodatge de la vila. El festival va acabar ahir amb una xerrada i tast online sobre els poders curatius de la Malvasia de Sitges.

Veieu les intervencions

Llegeix totes les novetats a SITGES, HORA A HORA

Articles relacionats