Una associació impulsada per Jordi Baijet activa un Pla Estratègic per a Sitges

- Publicitat -

L’associació s’ha plantejat ser un motor que fomenti el debat, reculli propostes i acabi produint un Pla Estratègic per al futur de Sitges. Sota aquest propòsit ha començat a caminar i a reunir diferents persones que prove- nen dels mons econòmic, cultural i social per dissenyar aquest pla de futur.

Per dur a terme el seu projecte, l’associació està activant diferents línies. Ha constituït vuit taules de treball amb epígrafs similars al que seria l’estructura i organització d’un govern (Territori i Medi Ambient; Cultura, Tradicions i Festes; Economia i Activitat Local…). En cadascuna d’aquestes taules hi ha una coordinació i la implicació de diferents persones en els grups de treball per fer una diagnosi i posteriors propostes.

En parlem àmpliament a L’Eco d’aquesta setmana. Recordeu que podeu trobar L’Eco als punts de venda habituals: quioscos, supermercats, estancs, fleques… A més, també el podeu comprar per iQuiosc.cat, on el llegireu en el mateix format que el paper.

Llegeix totes les novetats a SITGES, HORA A HORA

Compra’l a iQuiosc.cat

Articles relacionats