La situació viscuda al Nadal frustra les esperances de la restauració

La restauració s’ha hagut d’acostumar a les recurrents cancel·lacions de sopars i dinars durant les festes de Nadal. A la caòtica situació viscuda amb els sopars d’empresa, a on les trobades anul·lades van arribar a ser del 90%, s’han afegit unes caigudes del 60% en dinars de Nadal i Sant esteve, i del 50% a l’any nou.
El fet d’haver pogut mantenir l’activitat oberta i la possibilitat de mantenir el 75% d’aforament a les terrasses sumat a les bones temperatures durant els dies més assenyalats, no han estat arguments suficients per garantir una afluència digna a bars i restaurants.
Això si, al sector es mostren molt optimistes de cara a aquest 2022. Propietaris i treballadors veuen la fi de la pandèmia molt més a prop i consideren que aviat la Covid-19 serà tractada com a una malaltia més, fet que propiciarà que arribi la tan anhelada normalitat que permeti garantir que temporades clau com són la setmana santa o l’estiu es puguin dur a terme sense limitacions.
Llegeix totes les novetats a SITGES, HORA A HORA