Victòries de Ribes i Penya Jove, i empat de la UE Sitges B

Els tres equips estan situats a la part alta de la classificació de Tercera Catalana, amb les opcions intactes, després del bon reinici de Lliga

Fotografia: CD Ribes. La celebració dels components del primer equip del CD Ribes després de guanyar a l’AE Piera per 3 a 0.
- Publicitat -

El futbol no s’ha aturat aquesta Setmana Santa i aquest passat cap de setmana es va disputar una nova jornada de Tercera Catalana, en la que el CD Ribes i la Penya Jove van sumar importants victòries, mentre que el Sitges B va veure com se li escapaven dos punts.

El Sitges B, que va visitar Les Cabanyes, no va poder sumar els tres punts després de dominar tot el partit. Els de Dani Pujol van perdonar massa i, tot i tenir el partit controlat, van veure com s’escapaven dos punts importants.  Els sitgetans van saber controlar el partit en tot moment però en la única arribada amb cara i ulls dels locals unes rigoroses mans dins de l’àrea van donar l’opció als penedesencs d’avançar-se en el marcador. Era el minut 57 i de manera increïble el filial del Sitges anava per darrera en el marcador, tot i mostrar-se superior en tot moment. Un gol de Marc Navarro al minut 76 va posar les taules al marcador (1-1) que seria el resultat definitiu.

Per la seva banda el CD Ribes va guanyar clarament a l’AE Piera i es posava per davant els sitgetans en la classificació. Els de Salido segueixen comptant els partits per victòries i estan a un punt del líder amb un partit menys, després de la clara victòria per 3 a 0. Els gols van arribar tots a la segona part, marcada per un gran inici dels ribetans que al minut 49 i 56 posaven el 2 a 0 que posava el partit de cara.

La Penya Jove, que visitava el Vilanova del Camí, va guanyar per 0 a 4 i segueix sumant de tres en tres. Això col·loca l’equip de Gerena entre els capdavanters del grup, en un reinici de lliga espectacular dels roquetencs. El primer gol va arribar al minut 17 i no van poder sentenciar el partit fins el darrer quart d’hora del mateix. Els roquetencs estan sent la sensació d’aquest reinici de campionat.

Articles relacionats