Homenatge a l’Americano

- Publicitat -

Sitges i el món del futbol estan de dol des que dissabte  passat al matí el cor de Josep Pasqual, Americano, va deixar de bategar de manera sobtada. Amb només 62 anys, després del seu habitual passeig matinal amb José Mari Bakero. L’Eco d’aquesta setmana l’homenatja amb diferents articles.

Pascual era tota una institució al futbol comarcal i havia passat els últims 30 anys a la Blanca Subur, on formava un excel·lent tàndem amb el seu inseparable Toni Sardà, el president: “era una persona amb la qual he mantingut una relació més intensa que si fóssim família”. El futbol va unir a Sardà i Pascual, que declara que “marxa un gran amic, una gran persona, que no deixava indiferent a ningú”.

L’Eco d’aquesta setmana publica la carta de comiat de l’ex-capità del F.C. Barcelona José Maria Bakero, amb qui Pascual compartia les caminades i petava la xerrada cada matí. També escriu el director d’El Periódico de Catalunya, Albert Sáez –bon amic de Pascual–, que li dedica unes belles paraules. I Toni Muñoz, el cronista d’esports de L’Eco, que havia entrevistat desenes de vegades a l’Americano, també l’escriu per darrer cop. Tots tres van coincidir amb ell el maleït dissabte 30 de maig, durant l’últim passeig i li han volgut retre un merescut homenatge, on reproduïm diverses fotografies amb els equips sitgetans amb els quals va militar

Llegeix totes les novetats a CORONAVIRUS, HORA A HORA (FASE 2)

Articles relacionats