La justícia dóna la raó a l’empresa gestora de les llars d’infants

- Publicitat -

L’Ajuntament haurà de compensar l’increment salarial de 300 euros que les educadores municipals van rebre el curs 2009 – 2010

L’Ajuntament acata la sentència del TSCJ en favor de l’empresa gestora de les llars d’infants municipals, Educare XXI. La resolució dóna la raó a l’empresa i serà l’administració local qui haurà de compensar l’increment salarial de 300 euros que les educadores municipals van rebre el curs 2009 – 2010.

La sentència podria crear jurisprudència, el que implicaria que l’administració local hagués d’assumir el deute amb les treballadores, que ronda el milió d’euros.

En parlem àmpliament a L’Eco d’aquesta setmana. Ens trobaràs en versió digital a l’iQuiosc i als punts de venda habituals.

Articles relacionats