Ràdio Sitges celebra la Nit de Cap d’Any en directe

- Publicitat -
Víctor Ollé posarà les càpsules d’humor a la Nit de Cap d’Any de Ràdio Sitges.

Valen Mongai donarà entrada en directe a 2021 des de Ràdio Sitges, amb Campanades incloses, una bona dosi d’humor amb muntatge de Víctor Ollé i la seva particular selecció musical.

Ràdio Sitges es manté fidel al seu contacte directe amb el públic. La cita serà a partir de les 22h de la nit del 31 de desembre a través del web radiositges.cat o des de l’App Ràdio Sitges.

Valen Mongai serà en viu amb el muntador Víctor Ollé, que després d’una ingent trajectòria a RAC1 ara es dedica a l’emissora local on tot va començar. Estaran en directe fins tocades les dotze de la nit. Aleshores serà el torn de Jordi Collados i la Funky Station New Year Edition, que es fins a les dues de la matinada.

Una divertida i musical proposta de la ràdio sitgetana per gaudir des de casa i compartir, amb humor i bona música la darrera nit d’un any inaudit.

Articles relacionats