Turisme de Sitges, i també la Regidoria de Cultura, pensen en el Sitges de l’endemà. I per aquest motiu, han activat iniciatives promocionals en aquesta línia. Turisme ha engegat la campanya No cancel·lis, ajorna, en què mostra els atractius de la vila des de diferents prismes, amb l’objectiu de mantenir viva la seva condició de destinació turística activa, un cop se superi la situació actual. El primer vídeo de la campanya va aparèixer pocs dies després del confinament i ara, tot just n’ha editat un altre orientat a les agències i productores cinematogràfiques per posicionar la vila com a seu de rodatges i filmacions.
La setmana passada, la Regidoria de Turisme va presentar el segon espot, Et portem un Sitges de cinema, que mostra la vila com a escenari plató a través de diferents rodatges, tant publicitaris com de pel·lícules, que s’han filmat a la vila en diferents moments, a més de seu del Festival de Cinema. Des dels anys 60 fins a l’actualitat, els carrers i les platges de Sitges han estat protagonistes de pel·lícules, anuncis i videoclips musicals.
Paral·lelament, la Regidoria de Cultura ha presentat just avui el seu nou espot, titulat Tornarem. Hi apareixen imatges actuals de la vila, amb els carrers i les platges desertes, que posterioment es combinen amb les postals identificatives de la destinació i conegudes per tothom i amb moviment festiu i cultural. “Tornarem a veure els carrers de Sitges plens de vida”, resa la proposta.
Llegeix totes les novetats a CORONAVIRUS HORA A HORA