La Jove de Sitges va repetir diumenge, durant l’exhibició castellera de Festa Major, la millor actuació de la seva història, amb el 3de8, el 4de8 i el 7de7. Són els mateixos castells que ja va firmar cinc setmanes enrere en el Memorial Pepe Rodríguez i que confirmen als de la camisa de color vi com una colla de 8.
El 3de8 va der el castell triat de sortida, tot i tractar-se del de major dificultat i haver estat gairebé quatre setmanes aturats per les vacances d’estiu. El bon resultat de les darreres proves van injectar la confiança imprescindible per executar un castell d’aquesta envergadura. I es va fer amb èxit total, ja que el castell va pujar aplomat i es va descarregar amb bones mides.
Amb el 3 a la butxaca, els de color vi van anar pel 4de8, que també van realitzar sense cap contratemps. Es trac ta del cinquè carro gros que fan aquest any, que sumat als dos 3de8, fan set castells de 8.
En acabat la diada, els caps de colla, Marc Yll i Sergi Milà, van anunciar que la torre de 7 és l’objectiu imminent de la colla, amb la mirada posada en Santa Tecla.
En la mateixa diada van actuar els Minyons de Terrassa (que van fer 5de8, 3de9f i torre de 8 amb folre) i els Nens del Vendrell (7de8, 4de8 i 5de8 carregat.

