
El Pregó del Clavell, a càrrec de la periodista sitgetana Roser Forgas i Sampedro, dona el tret de sortida a un cap de setmana de Corpus en què es combinaran els actes més tradicionals i seculars, com les catifes de flors, i nous esdeveniments que complementen la festa, que es tancarà amb els gegants, les bèsties de foc, la Moixiganga, i la pendonista del Penó de la Minerva, Montserrat Mirabent, acompanyada dels seus dos fills, Xavier i Sara, trepitjant les catifes a la processó de diumenge al vespre i la tradicional ballada final dels gegants a la plaça.
El Corpus omplirà 31 trams de carrers i places ambmés de 3.000 m² de catifes. Per confeccionar-les s’utilitzaran 370.000 clavells, dues tones depellofa, 500 m² de gespa i una quantitat similar de xiprer. Les flors predominants seran elclavell, la flor de Sant Joan, la buguenvíl·lia, el clavell moro, les gerberes i l’statice.
Trobareu la informació completa d’aquesta notícia a les pàgines de L’Eco de Sitges, disponible al teu punt de venda o al web d’Iquiosc.
Llegeix totes les novetats a SITGES, HORA A HORA