
Dimecres a la tarda es va viure una situació surrealista al Saló de Plens quan l’oposició en bloc va abandonar el Ple extraordinari de l’Estat del Municipi en protesta per la gestió de la sessió. Tot va començar quan, després de 90 minuts i que algun dels regidors es passés sobradament dels quinze minuts que havien estipulat, Luis Miguel García, portaveu del PSC, va interrompre el Ple i va etzibar: “Això és un informe de gestió davant d’una junta d’accionistes més que l’Estat del Municipi”. Tot seguit va demanar que se celebrés una Junta de portaveus extraordinària per reconduir la situació, però l’alcaldessa s’hi va negar.
Abans que comencés el torn del regidor Jaume Monasterio, Mònica Gallardo, de Junts, va prendre la paraula i va dir: “S’ha desvirtuat el sentit del Ple”, i va demanar que parlessin tots els partits. En veure que Monasterio continuava el seu parlament, l’oposició va decidir abandonar el Saló de Plens.
El desenllaç de la sessió i les declaracions a posteriori de tots els portaveus dels grups municipals, a L’Eco d’aquesta setmana. El podeu comprar en format paper als punts de venda habituals i en format PDF a la plataforma web iQuiosc.cat.