
El Casino Prado és a punt d’estrenar la seva programació pel primer semestre de 2026 amb tot tipus d’espectacles pensats per arribar a tots els públics.
El teatre iniciarà temporada el proper divendres 16 amb Kramig, una comèdia romàntica de Marta Buchaca protagonitzada per Biel Duran i Anna Colomer i que explora els dilemes que sorgeixen quan la vida és a punt de canviar radicalment a partir de la decisió d’una parella de tenir un fill.
Després d’una pausa en la programació al febrer, els riures continuaran a l’escenari durant el mes de març.
En parlem àmpliament a L’Eco d’aquesta setmana, on hi trobareu tota la programació del primer semestre del 2026. Recordeu que podeu trobar L’Eco als punts de venda habituals: quioscos, supermercats, estancs, fleques… A més, també el podeu comprar per iQuiosc.cat, on el llegireu en el mateix format que el paper.
Llegeix totes les novetats a SITGES, HORA A HORA
Compra’l a iQuiosc.cat

