Marc Hill serà el pregoner de la Festa Major i els veterans dels Gegants Vells i Carmen Escolano, els pendonistes

- Publicitat -
Marc Hill, pregoner de la Festa Major, dimecres a la nit als jardins del Prado

Quan falten tres setmanes pel primer Toc de Matinades i l’esclat dels morterets, ha començat oficialment el compte enrere per a les 36 hores més esperades. I enguany són especialment esperades per a Marc Hill, encarregat de llegir el pregó de la Festa Major, i també per a la colla d’ex-geganters dels Gegants Vells i Carmen Escolano Ávila, que seran els pendonistes de Sant Bartomeu i Santa Tecla, respectivament.

Dimecres, en un acte als jardins del Casino Prado Suburense presentat per les sitgetanes Ona Almirall i Maria Lluís, es van desvelar els protagonistes i les grans incògnites de la Festa Major, la primera organitzada per la nova Comissió de Festa Major, encapçalada per Marta Casterad.

L’acte de dimecres també va servir per a presentar els cartells de les dues festes. El cartell de Sant Bartomeu és obra de Daniel Rodríguez Fontdevila, que ha combinat els diversos elements del seguici festiu amb el blau sitgetà. El de Santa Tecla, els últims anys realitzat per un infant de la vila, ha estat elaborat per la jove Lucía López Soliz i mostra diferents balls davant l’església.

A L’Eco de demà parlem abastament, expliquem les novetats en els recorreguts, i recollim les opinions dels principals protagonistes.

Llegeix totes les novetats a SITGES, HORA A HORA

Articles relacionats