
L’empresa Proactiva, concessionària del Servei de Prevenció, Salvament i Socorrisme de les platges de Sitges, tanca el 2025, com és habitual, fent públic l’informe de la temporada. Les dades comprenen el període que va entre el 6 de juny i el 12 d’octubre, amb un total de 129 dies de servei continuat.
Les xifres revelen que les intervencions preventives a banyistes en situació de risc s’han incrementat fins a les 57.982 accions, un 8% més que la temporada anterior (53.520). Al llarg de la temporada, però, el nombre total de persones ateses ha estat de 1.974, la qual cosa representa una reducció del 17% respecte a l’estiu de 2024 (2.366).
En parlem àmpliament a L’Eco d’aquesta setmana. Recordeu que podeu trobar L’Eco als punts de venda habituals: quioscos, supermercats, estancs, fleques… A més, també el podeu comprar per iQuiosc.cat, on el llegireu en el mateix format que el paper.
Llegeix totes les novetats a SITGES, HORA A HORA

