![](https://lecodesitges.cat/wp-content/uploads/2025/02/2e5c1e6b-ddb2-4421-b32f-9012725b4af3-1024x768.jpg)
Les obres del saló teatre del Retiro continuen amb pas ferm, i després d’enguixar les parets, aquesta setmana s’ha fet una prova cromàtica en una de les llotges de la renovada sala amb els colors que lluiran. Aquests seran el vermell, el groc i el verd, que són els que hi havia a la sala l’any 1916. Aquesta nova prova és una demostració que les obres tiren endavant i que el nou Retiro comença a agafar forma. El següent pas serà col·locar-hi les noves baranes, que simularan les que va dissenyar Miquel Utrillo a inicis del segle XX.
Paral·lelament, els tècnics de l’ECA han inspeccionat les tasques dutes a terme per validar les mesures de seguretat que ja s’han executat, i que els bombers ja havien validat abans de començar l’obra, i assegurar-se que aquestes s’han executat de manera correcta, evitant així possibles errades i avançar-se a la visita definitiva de l’ECA, que tindrà lloc quan s’acabi l’obra de manera definitiva.
Trobareu la informació completa d’aquesta notícia a les pàgines de L’Eco d’aquesta setmana, ja disponible al teu punt de venda habitual i al web d’Iquiosc.
Llegeix totes les novetats a SITGES, HORA A HORA