Primers ajuts municipals a les activitats extraescolars

- Publicitat -
Classe a l’Escola Municipal de Música

L’Ajuntament de Sitges ha destinat, aquest any, per primera vegada, un total de 100.000 euros a una nova línia d’ajuts pensada per a subvencionar activitats educatives que es realitzin més enllà de l’horari escolar. L’objectiu és garantir la “igualtat d’oportunitats d’infants, adolescents i joves a l’hora de participar en propostes extraescolars”.

Els primers 30.000 euros d’ajuts es van destinar a activitats relacionades amb el lleure educatiu, esportiu, cultural, musical i artístic durant els mesos d’estiu. La segona partida, amb els 70.000 euros restants, ja està oberta i vol fomentar les activitats no lectives entre la població infantil i juvenil de la vila durant el curs escolar.

La iniciativa permet a les persones beneficiàries “l’adquisició de competències complementàries a les de l’educació formal a partir d’un ampli ventall de valors com la cooperació o la igualtat”. Les famílies interessades poden sol·licitar la subvenció fins al 15 de novembre. El tràmit es pot fer de forma presencial o telemàtica a través de les OAC.

Llegeix totes les novetats a SITGES, HORA A HORA

Articles relacionats