La intel·ligència articial i les històries immersives protagonitzen el Sitges Next

- Publicitat -

El Sitges Next reunirà dijous 9 i divendres 10 de maig una vintena de ponents experts en la nova comunicació: des de creatius fins estrategues, passant per directors de màrqueting i de producte. La cita –que és al Prado i està oberta a tothom, sota previ registre– està acompanyada per segon any de la Nit de la Comunicació, que se celebrarà dijous al vespre.

Les temàtiques del Next d’aquest 2024 posen un accent especial en la intel·ligència artificial i en el seu impacte en la comunicació actual i del futur. Diveres ponències i taules rodones tractaran aquest àmbit i, fins i tot, divendres a la tarda hi haurà el que es coneix com una battle promt; és a dir, una guerra entre creadors en directe i que podrà seguir per tots els assistents per crear les imatges i campanyes més enginyoses.

A més de la IA, el programa del festival –elaborat per Enric Nel·lo– posarà l’accent en les històries immersives, els espais digitals i els relats que marquen la forma de comunicar-nos i de posicionar marques i productes. La línia argumental es fixa tant en les formes del relat com en les seves funcions com a missatge de comunicació.

Entre els ponents hi ha el director de màrqueting de Heinz, Caio Fontenele, que ve directament des de Londres per participar-hi; el reconegut creatiu Christian López –resident també a Londres–; el fundador de l’estudi de disseny Espadaysantacruz, Miguel Espada; o la directora creativa especialitzada en IA, Laia Grassi, entre d’altres. Dijous a la tarda, també se celebra una sessió per a emprenedors de Sitges i la comarca, a càrrec de Camil Roca, amb el títol Com treure-li més partit a la meva petita marca?.

En el marc del Sitges Next –que està impulsat per la Regidoria de Promoció Econòmica de l’Ajuntament– se celebra també la Nit de la Comunicació, també al Prado, que aplegarà 400 professionals de la professió de tot el país i que lliurarà els Premis Impacte, sota la direcció de Carles Ortet. La suma del Next i la Nit de la Comunicació responen a la voluntat de Sitges de posicionar-se com la capital de la comunicació de Catalunya. Llegeix totes les novetats a SITGES, HORA A HORA

Articles relacionats