La cinquena defunció en set setmanes coincideix amb un increment dels pacients de Covid-19 a l’hospital ribetà

L’Hospital Sant Camil ha atès, des de dilluns passat, deu nou pacients positius per Covid-19. Sis d’ells ja han estat donats d’alta durant el transcurs de la setmana, però quatre continuen ingressats al centre hospitalari ribetà. El nombre de pacients de coronavirus, doncs, incrementa dels 9 fins als 13.
La xifra que també ha crescut en aquest darrer recompte setmanal és la de defuncions. Un dels contagiats que estava rebent tractament a l’UCI ha acabat morint. És la 85a persona que ha perdut la vida a Sant Camil per culpa del virus des que va començar la pandèmia i la cinquena que es registra en les últimes set setmanes.

L’anàlisi regular de les dades de contagis certifica que les xifres són molt volàtils i que poden créixer i decréixer en qüestió de pocs dies. Ara mateix, el Garraf és una de les comarques amb un creixement (9,04%) per sobre del de la mitjana catalana (6,16%). Sant Pere de Ribes confirma aquesta tendència a l’alça (6,31%), mentre que Sitges s’ha estabilitzat (3,95%) i creix només la meitat del que ho fa el conjunt del país.
Notícies relacionades:
Sitges es manté en la banda baixa de contagis (5 d’octubre de 2020)
El nombre d’ingressos a Sant Camil baixa, tot i una nova defunció (30 de setembre de 2020)
Llegeix totes les novetats a SITGES, HORA A HORA