Primeres campanyes municipals que no són pel coronavirus

- Publicitat -
Material promocional de la campanya municipal amb motiu de l’Orgull Gai

L’accés a la nova normalitat i el retorn a alguns dels hàbits anteriors a la crisi es manifesta en mobilitat interterritorial, l’accés a diversos establiments, l’organització d’esdeveniments o l’activitat a les platges, entre molts altres hàbits diaris. Però també en afers aparentment més irrellevants, com, per exemple, una campanya institucional. L’Ajuntament n’acaba d’engegar les dues primeres en més de tres mesos que no tenen la Covid-19 com a rerefons: el nou servei de neteja i recollida de residus i la celebració de l’Orgull Gai.

Totes dues campanyes han arrencat en els darrers dies, just al finalitzar l’Estat d’Alarma i per acompanyar les respectives actuacions municipals. La campanya de l’Orgull Gai està impulsada per la Regidoria de Drets Social, Ciutadania i Igualtat i té un objectiu de conscienciació, amb un marcat perfil polític. La campanya utilitza una imatge gràfica fresca, moderna i atractiva en què convida als gais, lesbianes i trans a reivindicar la seva sexualitat per damunt de prejudicis socials.

Divendres passat es van instal·lar banderoles en diversos carrers, com el Passeig de la Ribera, el primer tram del Passeig Marítim, la carretera de Vilanova o el Passeig de Vilafranca, a més de tòtems en diferents punts de la vila. Es tracta de les primeres banderoles que s’han instal·lat en més tres mesos; les anteriors havien estat les del Festival Internacional de Patchwork, que s’havia de celebrar, precisament, el cap de setmana que es va decretar l’Estat d’Alarma.

L’altra campanya institucional activada per l’Ajuntament és la del nou servei de neteja i recollida de residus, que es va presentar ahir. La campanya arriba junt amb la instal·lació dels nous contenidors, que es van repartir en diferents barris del municipi durant el cap de setmana. La promoció té dues línies: d’una banda, una de tipus propagandístic, que presenta les noves inversions i posa l’accent en la millora que suposa el canvi realitzat; i, una altra, de perfil més humà, en què posa cares i noms a una sèrie de professionals que treballen en el servei, amb l’objectiu d’apropar-lo al conjunt de la ciutadania i destacar que darrere una prestació que acostuma a destacar quan no es veu més que no pas quan fa bé la seva feina hi ha persones que hi treballen a diari.

Llegeix totes les novetats a HORA A HORA (La represa)

Articles relacionats