
El que havia de ser una jornada esportiva festiva es va convertir en una situació límit que va acabar amb final feliç gràcies a la intervenció d’un agent dels Mossos d’Esquadra fora de servei. Els fets van tenir lloc durant la recent Cursa dels Colls, una prova de muntanya celebrada a Vilanova i la Geltrú que va reunir nombrosos participants i espectadors.
En aquest context, un home d’uns seixanta anys es va desplomar sobtadament a causa d’una aturada cardíaca, generant moments de gran tensió entre els presents. Entre els testimonis hi havia Miquel Àngel, Mosso D’esquadra que en aquell moment no estava de servei i que es dirigia a veure la seva parella creuar la línia de meta.
Sense dubtar-ho, l’agent va actuar de manera immediata iniciant maniobres de reanimació cardiopulmonar (RCP), que van resultar decisives. La seva experiència prèvia com a infermer durant set anys a l’Hospital dels Camils, sumada als tres anys de trajectòria com a mosso, van permetre una intervenció ràpida i efectiva des del primer moment.
En parlem més àmpliament a L’Eco d’aquesta setmana. Podeu trobar L’Eco als punts de venda habituals: quioscos, supermercats, estancs, fleques… A més, també el podeu comprar per iQuiosc.cat, on el llegireu en el mateix format que el paper.
Llegeix totes les novetats a SITGES, HORA A HORA
Compra’l a iQuiosc.cat

